Tuesday, October 21, 2008

You are my everything

Hai Meh hehehe.. tujuan dadi buat ane is mereply apa yg mami  buat yg ada dibawah2 atu ah..... cna dadi kn starting ne ah.. Ok lah... ; ) Kehadapan isteri ku c Faith yg dadi cintai hari-hari & selama nya chewah.. bage kambang bulu jua ah hahaha pi nda apa i will try my very best huhuhu...

Hai lage Meh... thanks for your gift and i love it so much sampai kadang2 kana marah jua lah sal teluan lalai hehe.. n thanks also sal selama ane mami buat kan hari2 dadi begitu riang & ceria giler kan? mami kan?pokok nya apa nya urg england ane jua, YOU ARE MY EVERYTHING.... hahahaha bah eh atu saja meh.. ah, kambang2 dh bulu dadi buat karangan ala-ala romantik ane hahaha... Ops before mami marah hii baby.. hehehe love u jua ahakz.... *ane me cari idea laju2 n buat pun laju2 sal ia kn balik kaja dah hehe* ok then byeeeee...

No comments: